Cintage School, Siam Square, Bangkok

February 10, 2019 Bangkok, Thailand

Hi guys, today I'll be sharing about Cintage School in Siam Square, Bangkok


Located near Stylenanda in the central Siam Square area, Cintage School is a clothing shop with a nail shop and a cafe. They have a pink school aesthetic and they have quite a lot of nice local clothing


I've been to this shop twice now, and both times were only brief visits haha. I don't know why, but I always end up putting this last on my itinerary and end up having to rush to the airport for my flight back. Sorry for the lack of interior pics, this post is basically just gonna be some Instagrammable shots we managed to quickly snap before heading to the airport.


On the ground floor we have most of the clothing:


And on the 1st floor we have some clothes + the nail salon:


There's also a classroom-like corner here!


Upstairs we have the cafe:


And in the corner, we have a ball pit where you can take pics!


Kinda funny how we all thought ball pits were childish, but we now jump into the nearest one we can find to take pics for Instagram hahaha


The cafe has cakes and drinks which are pretty sweet and affordable:


And that's pretty much it! We were there for a very quick minute, and I would definitely come back again. Hopefully, the 3rd time's the charm and I'll finally be able to browse/shop properly haha


If you wanna see what my friends and I did for our entire 2019 Bangkok trip, remember to check out my vlog and to give it a thumbs up + subscribe to my channel.


Thanks for dropping by my blog, see y'all in the next post!

Post a Comment

Write a comment & tell me your thoughts!

Latest Instagrams

© FISHMEATDIE. Design by FCD.